.

TENZBA

2017/09/30

hyvää huomenta

MökkeilyMökkeilyMökkeilyMökkeilyMökkeilyMökkeily

Huomenia täältä keski-Suomesta! Tulin perheen kanssa (iskän puolelta) mökkeilemään ja lopettelemaan vielä kesäkautta. Ulkonahan on jo jäätävän kylmä ja kesä on virallisesti loppunut jo aikoja sitten, mutta kun viimeinen mökkireissu tälle vuodelle oli tarjolla, tartuin tilaisuuteen. Mua ei kylmä ilma sinänsä haittaa, kun oon lähes kaikessa enemmän kylmään kuin kuumaan päin. Mielestäni on vain tosi kivannäköistä, kun aamusumu nousee järven pinnalle ja ympäröivä metsä on vähintään yhtä utuinen.
En saanut oikein nukuttua kunnolla, ja heräsin siihen, kun iki-ihana chihuahua Mindy vinkui sänkypaikkaa. Hetken hahmoteltuani mistä ääni tuli, nostin koiran viereeni. Siinä se onnellisesti torkkui hetken, toisin kuin minä, joka vaivalloisesti kävelin keittiöön odottamaan muita. Viimein sain seuraa ja keitettiin kahvit ja aseteltiin pöytä koreaksi. Nyt on massu täynnä, Mindy tyytyväinen ja minä valmiina tulevaan päivään.

2 kommenttia:

  1. Hei oon täs miettiny et kenen toi ihana pikku vaalea Mindy on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on isän naisystävän! :)

      Poista

Kiitos kommentista! :3