.

banners

2017/08/22

blockfest '17

Blockfest

Mulla oli aivan mahtava viikonloppu! Vietin neljä päivää Tampereella torstaista lähtien, käväisin Blockfesteillä molempina päivinä, join ja söin hyvin, sekä nauroin ihan laittoman paljon. Ensimmäisen festaripäivän ultimaattinen haippi oli Wiz Khalifa, jota olen kuunnellut jo vuosien ajan. Katsoin Halmeen kanssa keikan alusta loppuun ja fiilistelimme esitystä. Olin ommellut käsin meille samanlaiset tiimi-paidat hänen artistinimeensä (Nuari Verbaali) liittyen. Check him out! Tokana päivänä kaveriporukka pysyi samana, mutta asut muuttuivat. Teemana oli pinkki ja bandanat, unohtamatta nopeita. Käväisin kumpanakin päivänä Nopeiden pisteellä moikkaamassa Frankia, joka antoikin mulle ja kavereilleni hieman festivaaliasustusta. Postauksen kuvien lasit löytyy täältä ja mun takki täältä.

Blockfest
Nipsu ja meitsi
BlockfestBlockfest
Halme & EJ
Blockfest
Nopeiden pisteellä Pinja ja minä = bffs
BlockfestBlockfest
Day 2 asu: pinkki
BlockfestBlockfestBlockfestBlockfest

Kävin viimeksi Blockfesteillä vuonna 2014, ja aion todellakin käydä ensi vuonna ja sitä seuraavana. Tykkään festareista ihan sikana, mutta hinnathan on aina pilvissä, mitä lippuihin tulee. Tai tarjoiltavaan. Tai kaikkeen. Katsotaan nyt, jos joskus kävisi niinkin hyvä tuuri, että voittaisin vaikkapa arvonnassa or something. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :3